Так, з нового сезону на НСК "Олімпійський" з'явиться сімейний сектор, а в перспективі запланована поява студентського сектора.
"Хочемо продати всі 63 тисячі абонементів. Але цього результату складно досягти. Всі свої зусилля спрямовані на те, щоб залучити вболівальників. Сьогодні почали продавати абонементи і вже продано близько двох тисяч. Але ми розуміємо, що це маленька цифра. Але зараз літо. Плануємо кілька спільних проектів з новим спонсором. Та кількість абонементів, які ми продали торік, нас не задовольняє. І отримуємо справедливу критику від президента клубу", - каже Сівков.
"Готуємо ряд пропозицій для власників сезонних абонементів, наприклад надання знижок на послуги і товари, що надаються спонсорами, починаючи від одягу і закінчуючи запчастинами для автомобілів. У цьому сезоні ми вводимо на "Олімпійському" сімейний сектор. У планах студентські сектора", - зазначив віце-президент "Динамо".